Archive for 14 september, 2008

h1

Pråliga prylar

september 14, 2008
 

 

Skålarna på bilderna ovan från den danska designern Lisbeth Dahl skulle jag inte direkt tacka nej till att pryda mitt hem med. I överhuvudtaget så föll jag som en fura för känslan i den översta bilden där jag nog i princip skulle kunna kopiera den perfekt mixade stilen med pråligt, modernt, lantligt romantiskt och mysigt ruffigt i jordnära färger rakt av genom att applicera det på andra möbler och prydnader man har hemma. 

 

Att ha en snygg skål framme med små hundben i vore för övrigt en rätt läcker inredningsdetalj i ett hem med hund – Dessvärre så är de där små sakerna dock inget annat än livsfarliga mumsbitar för mina hundar.

 

Written by: Natalie R At: 19.03
h1

En award!

september 14, 2008
 

 

Hemskt rara Frida med Myntha & Smulan har gett oss en utmärkelse som vi såklart tackar och bockar för och skickar vidare enligt reglerna nedan:

"1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated"

 

Tricolordogs nominerar därför…
Krutrut.com – Lisa med Rut & Gunda
* Vardagar.com – Jenny med Molly
Tjornebrant.se – Kattis med Tinca
Prickig.se – Emelie med Berit
* Zic-zac.se – Fanny med Zac
* Nevnarien.se – Elin
… och självaste Fridasplace.com!

 

Written by: Natalie R At: 14.43