Archive for 9 september, 2008

h1

Efterlysning!

september 9, 2008
 

 

Namn: Aika
Ras: Australisk kelpie
ID-Märkt: Chip nr 978000001017131
Hemort: Stockholm
Kontaktperson: Sigrid Suneson
Telefon: 08-345448
Mobil: 070-964 24 03
Email: sigrid.suneson@bredband.net
Försvann från: Postterminalen Tomteboda i Solna, på gränsen till Stockholm ca 18:45 tisdagen den 9 september.

Övrigt:
Aika försvann när två schäfrar dök upp lösa och hon lyckades slita sig lös ur halsbandet och fly iväg. Hon sprang uppför cykelbanan i riktning mot stan/Essingeleden

 

Fler bilder på Aika finns att se på http://www.kajko.nu/
Sprid gärna efterlysningen vidare och håll tummarna för att raringen kommer hem välbehållen!!

 

Written by: Natalie R At: 22.14
h1

Hundtränaren 2009

september 9, 2008
 
En ny hundbok har sett dagens ljus tack vare Lina Sundberg och dess lansering gör det också möjligt för mig att äntligen få berätta att jag är en av bokens författare, tillsammans med andra kända ansikten som Eva Bodfäldt, Maria Hagström, Åsa Tova Bergh, Maria Yttermyr, Fanny Gott & Thomas Stokke mfl.! Det här känns förstås jättekul och jag gillar verkligen tanken bakom boken, som är något av en träningsdagbok och inspirationskälla i ett.

 

Vill du läsa mer om Hundtränaren så kan du göra det HÄR – Där du även kan passa på och beställa hem ditt eget exemplar och tävla om en kurs hos Maria Hagström med ett värde av 2000 kronor!

 

Written by: Natalie R At: 16.47
h1

På tal om mat

september 9, 2008
 

 

När jag kikade in i badrummet här om dagen för att se efter om Tissla hade mat så möttes jag av en syn likt den på bilden ovan. Husse hade uppenbarligen varit där innan mig precis som han brukar, men frågan är –

Försöker han att göda kissekatten?  

 

Written by: Natalie R At: 11.50