h1

Sjuttonde december

december 17, 2009
 

Jag minns hur mamma, jag och min syster brukade lägga pussel ihop när vi barn var yngre och det var alltid jättemysiga kvällar vi hade tillsammans när vi gemensamt kämpade om att komma till sista biten. Pussel är också en väldigt trevlig julklapp som går hem både hos yngre och äldre med kärlek för tankenötter, samtidigt som det just är en perfekt gåva som kan vända sig till hela familjen. Motiv finns det som bekant lika många som pussel-fantaster och ovan ser ni ett som i princip ber om att få hamna under granen hos någon med förkärlek för söta saker.

Furry Christmas kan du bland annat köpa hos pusselbutiken.se för 99 kronor, exklusive frakt. Ett annat roligt och lite mer utmanande pussel är annars 3000-bitars varianten "The dog show" med motiv av Jan Van Haasteren. Den är nästan ett måste till den nototiske hundutställaren!

 

Written by: Natalie R At: 23.58

2 kommentarer

  1. Hej 🙂 Ja jäkla förkylning! Hoppas du mår bättre nu då 🙂 Jag är fortfarande risig, skit! Fick asaont i magen här om natten oxå, fick åka in till akuten, och då hade jag fått inflamerade körtlar i magen, pga förkylningen! Helt sjukt. De är ingen snäll förkylning i år iallafall. Haha!

    Hoppas ni får en kanonjul! Kramar


  2. Åh så söt!! Det pusslet skulle jag gärna ge mig uti med tillsammans med dig! 🙂 Kram



Lämna en kommentar